Projekt logo / logotyp

Projekt logo

Identyfikacja wizualna

Wykonam dla Ciebie i Twojej Firmy profesjonalny projekt logo, logotypu wraz z całą identyfikacją wizualną, abyś mógł wyróżnić swoją markę na tle innych. Chętnie też odświeżę wygląd (rebranding)już istniejącego logo. Działam online jak i stacjonarnie w Spytkowicach/ k.Zatora

  • logo – firmowy znak graficzny
  • logotyp – znak tworzy sama nazwa firmy
  • księga znaku – opis budowy logo
  • wizytówki
  • papier firmowy
  • teczka firmowa
  • projekt gadżetów

Identyfikacja Wizualna

Projekt logo powinien pasować do charakteru firmy, podkreślać go i przywoływać na myśl odpowiednie skojarzenia.
Ważnym celem, jaki chcemy uzyskać jest zapamiętywalność danej firmy, wyróżnienie na tle innych. Wbrew pozorom to co prostsze, działa lepiej. Odbiorcy łatwiej zapamiętać prostą formę niż kilkanaście szczegółów tworzących znak. Prostota zwiększa także swobodę działania – logo można umieścić na wielkich billboardach, bądź gadżetach typu długopis, favikonę używaną na stronach www nie tracąc na czytelności elementu.
„Im prościej, tym mądrzej”
Kolejnym celem jest oryginalność. Dlatego wszystkie moje prace zaczynają się od szkiców, nie korzystam z gotowych wektorów, elementów.

Zamawiając u mnie projekt logo /logotypu otrzymujesz: min. 3 koncepcje, możliwość poprawek aż do całkowitej satysfakcji z projektu, różne wersje kolorystyczne, różne pliki – np. jpg, pdf, png – logo bez tła, możliwość plików wektorowych – dzięki nim logo będzie można bez straty na jakości powiększać, pomniejszać, taki zapis umożliwia wykonanie naklejki z folii samoprzylepnej. Mogę wykonać również wizualizacje logo, np. na torbach firmowych, metkach, odzieży itd.

Księga Znaku

to standaryzacja logo – opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Bardzo rozbudowana księga zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy.

Najczęściej zawiera

  • opis znaczenia logo lub logotypu
  • opis budowy logo lub logotypu
  • kolorystykę
  • pole ochronne wokół logo
  • warianty logotypu, wersje mono i achromatyczne
  • zestaw znaków firmowego kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości
  • przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.

Potrzebujesz projekt logo? NAPISZ