Logo dla Salonu Fryzjerskiego
Logo wykreowane dla nowo powstałego salonu – Morawski Pracownia Fryzjerska w Wadowicach. Z założenia miało być nowoczesne, minimalistyczne, utrzymane w biało czarnej barwie. Ma na celu przywoływać skojarzenia z ambitnym fryzjerstwem, bliskim nowoczesnym trendom. Znak powstał na bazie litery M od nazwiska właściciela oraz prostego symbolu fryzjerstwa – nożyczek. Całość spaja okrąg, w którym można doszukiwać się interpretacji, że fryzjerstwo nie jest w tym przypadku tylko zawodem ale i pasją właściciela, czymś bliskim. Mam nadzieję, że stworzony symbol dobrze odpowiada klimatowi tego salonu.
Pozostała identyfikacja wizualna salonu
W stylu logo zostały także zaprojektowane wizytówki. Pełnią one także rolę kart lojalnościowych z dodatkowym bonusem. Kolorystyka także ogranicza się do czerni i bieli, na odwrocie wizytówki znajduje się miejsce na pieczątkę, która przybliża klientów do rabatu w postaci darmowego strzyżenia. Oczywiście tu także występuje okręg nawiązując do znaku firmowego.
Przed wejściem do salonu fryzjerskiego można zobaczyć także, zaprojektowany i wyklejony przeze mnie szyld. Oczywiście podstawą jest czerń, a główną rolę gra logotyp.
Jeśli także otwieracie swoje miejsce i potrzebujecie identyfikacji wizualnej – zapraszam do kontaktu.
A może szukacie po prostu dobrego fryzjera, w takim razie kieruję Was do Maksymiliana